Relatkova pamat

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Říjen 14 23:27:02 CEST 2008

 14.10.2008, 23:17:43

Tedy, ja o vytazich nic nevim, jsou to pro mne hrozne zahadny stroje,
ale ciste spekulativne, na prvni nastrel se mi jevi, ze by mohlo
stacit jedno rele na jednu stanici.
 Jednoduse cudlikem ve vytahu se sepne prislusne rele, koncaky jsou
zapojeny jako rozpinaci. Pri pohybu vytah rozpina obvod civky jednotlivych
rele. Kdyz rozepne rele ktere neni sepnuto, nic se nedeje, a vytah jede dal.
Az kdyz dojede na to spravne rele, to odpadne a motor se zastavi.
 Tahle teorie by mohla vyhovovat pozorovane (vyfocene) skutecnosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz