OT RE: bajkonur

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pátek Říjen 10 21:36:55 CEST 2008

Pracovnik, co se durdi kvuli pracovnim pomuckam je padly na hlavu.
Pre deseti lety byste zadne nemel, pred dvaceti a vice byste kvuli nim
zarval co chvilu, jen ty urazy a negativni veci moc v televizi nebyly.
Lidi by se mohly ptat, jakto, ze nebyly pracovni pomucky...

Stejne tak byste se ptal Vy sam, proc nemel technik ochranne bryle, helmu a
pevnou obuv, kdyz leze do prumyslove haly a spadly mu dve trubky na tenisky
a on prisel o pet levych palcu na kazde noze? Ac sel jen vymenit jumper v
PLC...

Pracovnik ktery je podrazdeny z pracovnich ponmucek je nebezpecny pracovnik
a nejen sam sobe...

> P.S.: Mimochodem - jaky je rozdil v tom, kdyz pracovnikovi reknu "do
> toho
> laseru nekoukej, jinak prijdes o oci" a "na ten drat v zasuvce nesahej,
> baci
> te to a muze i zabit"? Z hlediska bezpecnosti je to naprosto totez.

Z hlediska bezpecnosti ano, jenze na zasuvku muzete dat kvuli oslum
nenechavym pracovnikum urcite ochranny kryt a nebo jine reseni,
ale kdyz dam ochranny kryt na laser, tak jej musim sundat a tim muzu
nasledne rozsypat praci za x-hodin, kdy se aparatura justovala a mnohdy
nezbyde, nez justovat dokonce za beziciho laseru. NIcmene se nebavime o
vecech jako CO2, takze nehrozi eminentni ztrata zivota, pouze zraku.
U elektriky to muze byt mnohem horsi nasledek...

M.P.