OT: Reklamace - ostoupeni od smlouvy

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pátek Říjen 10 06:33:03 CEST 2008

Ponaučení pro příště: Cokoliv SONY NE ?
pyrin

----- Original Message -----
From: "Novotny Pavel" <novotny.pp@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 09, 2008 11:06 PM
Subject: RE: OT: Reklamace - ostoupeni od smlouvy

Sony servis vam rozhodne zadny prachy nevrati ani fotak nevymeni.
Funguje to tak, ze pokud bude rozhodnuto o vraceni penez pojede fotak tak
jak putoval k vam, tzn. vy prodejci, prodejce velkoobchodu a ten Sony.
Jiz nekolikrat jsem tuto buzeraci resil, kdy servi sony prohlasil fotak za
neopravitelny a my si pak po CR preposilali fotaky.