OT: Reklamace - ostoupeni od smlouvy

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 9 23:06:08 CEST 2008


Sony servis vam rozhodne zadny prachy nevrati ani fotak nevymeni.
Funguje to tak, ze pokud bude rozhodnuto o vraceni penez pojede fotak tak jak putoval k vam, tzn. vy prodejci, prodejce velkoobchodu a ten Sony. 
Jiz nekolikrat jsem tuto buzeraci resil, kdy servi sony prohlasil fotak za neopravitelny a my si pak po CR preposilali fotaky.


>---------------------------------------------------------
>Od: HW CNCnet.info
>Přijato: 9.10.2008 22:43:32
>Předmět: OT: Reklamace - ostoupeni od smlouvy
>
>Zdravim,
>
>
>
>neni mi jasna jedna vec ohledne vyrizovani reklamace snad nekdo vi jak 
>
>to ma byt.
>
>
>
>Koupil jsem si relativne drahy fotak (telo za 32kKc) v polovine kvetna 
>
>tohoto roku. Pred nedavnem jsem si konecne poridil kvalitni siroky 
>
>objektiv a zjistil jsem to, na co jsem mel podezreni od zacatku, tedy ze 
>
>na sirokych ohniscich spatne ostri pomoci autofokusu (tzv backfocus).
>
>
>
>Vzhledem k tomu, ze jeste cca mesic bezi sesti mesicni lhuta, kdy 
>
>nemusim nic prokazovat a prodavajici mi musi pokud neprokaze opak, bud 
>
>zbozi vymenit, slevit nebo vyplatit zpet, chtel bych se zeptat jak to 
>
>bude/muze probihat.
>
>Vzhledem k tomu, ze tyhle fotaky servisuji centralne jen ve Franci a 
>
>Madarsku jsem byl odkazan do Prahy do servisniho strediska Sony Czech. 
>
>Prodejce je take z Prahy takze jestli s tim mam nekam jet tak uz pojedu 
>
>rovnou do servisu. Tam predpokladam, ze jim predvedu jak to blbe ostri a 
>
>pokud mi nedokazou, ze mam vlci mhu, tak by meli pristroj vzit do 
>
>opravy. Pokud se pro ni rozhodnu.
>
>
>
>Jde mi o to jak by to probihalo v okamziku, kdy se rozhodnu pro vraceni 
>
>penez. To mi v servise napisou nejake potvrzeni protokol, ze vada byla 
>
>zjistena a s tim pujdu za prodejcem, ktery mi da nove zbozi nebo penize? 
>
>Ten protokol mi musi vydat v nejake lhute?
>
>
>
>Vubec to neni o tom, ze bych na tom chtel nejak vydelat - spis mi jde o 
>
>to jak to udelat abych byl co nejkratsi dobu bez fotaku. Servis do 
>
>Madarska trva priblizne 3 tydny pokud jsem informovan. Pokud by mi 
>
>vydali ten protokol o zavade v radu dni bylo by pro me lepsi rychlejsi 
>
>si zbozi vymenit. Nebo mi zbozi muzou vymenit u vyrobce v servisu kdyz 
>
>se jedna primo o zastoupeni Sony v CR?
>
>
>
>-- 
>
>======================================================================
>
>Radek Vicek
>
>======================================================================
>
>http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
>
>http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice
>
>_______________________________________________
>
>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>
>Hw-list@list.hw.cz
>
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>


Další informace o konferenci Hw-list