OT: Reklamace - ostoupeni od smlouvy

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 9 23:27:03 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 9.10.2008 od HW CNCnet.info:

> Aha spatne jsem to pochopil. No to je celkem jedno - mam ale tedy
> pravo se rozhodnout zda serizovat a nebo vymenit za novy.

Ano, to mas. Pokud jsi to tam koupil jako soukroma osoba, nikoliv jako
podnikatel.

> Tedy v servise by mi meli dat papir pro prodejce a ten by mel bez
> reci vymenit zbozi.

Coz jim take muze nejakou dobu trvat. Nevim, jak to tam chodi.

> No me je jasne, ze si to tam nechaji a poslou do servisu, protoze mi
> reknou, ze to nejsou schopni posoudit.

Ano, je to pravdepodobne, ale zalezi na pristupu k reklamacim.
Nemuseli by.

> Takze to vyjde nastejno a kdyz si to tam odvezu sam tak budu mit
> jistotu, ze to nekomu nepsadlo jeste ze schodu. Abych se priznal tak
> prodejci moc neduveruji, ale treba mu krivdim.

Ufff, tak proc tam prosimte nakupujes?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem