UV LED osvitka pre DPS

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Čtvrtek Říjen 9 10:21:44 CEST 2008

Od januara to snad uz nemaju rozpracovane, to uz je 9 mesiacov! :) a
hlavne ma ten menic mena pod kazdym z nich presviedcal, ze to odoslali a
ze to musi byt niekde na poste a ze sa mam na postu alebo colnikov
obratit s tym tracking number. cim som sa dostaval do toho zacarovaneho
kruhu... ale co uz, tak som od nich skusil zas nieco objednat, tentokrat
iba za 10$, uvidime...

Jaro