UV LED osvitka pre DPS

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Říjen 7 15:10:53 CEST 2008

Ty čísla jsou 3 - tracking, receipt a order. Tracking mají jenom doporučené
zásliky, receipt a order všechny. Pokud nemáte tracking, tak to tam může
ještě být ve stavu rozpracovaných zásilek, díval jste se?

Maily dojdou min 3 - order confirmation, receipt for payment a order shipped
( + order shipped + .....).

Jestli to bylo doporučené, tak pokud to někdo převzal místo vás (i třeba
soused), tak to z nich nevymámíte. JInak po pročtení různých diskusí to
vypadá, že ty baliče snad sledují kamerama a jsou schopni se v případě
problémů podívat jestli balič dal do balíku všechno co měl.

Jinak jména si šikmoocí mění i tady, naše dobrá známá vietnamka si české
jméno mění každé 2 týdny - i její děti, ale to vietnamské jim zůstává.
Jednou si dala jméno i po manželce.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Rybarik" <rybarik@xtech.sk>

lenze ja som nemal ani to tracking number, reslektive bolo tam, ale
nejake DX.... (asi ich interne), na poste mi povedali, ze tak to cislo
nema vyzerat. takze to ani neposlali. a cely zacarovany kruh vyzeral tak
isto:
- to cislo nieje "postove", vy ste to neposlali.
- a o ake veci ide?
- poslal som im cisla tovarov, objednavky, to ich akoze postove...
- ano, evidujeme to. a co je s tym?
.... znova od prvej pomlcky .... (cas od casu ten cinan zmenil meno, ale
gramaticke chyby robil tie iste)

po 3 alebo 4 kolach som to vzdal...

Jaro