OT RE: bajkonur

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Říjen 7 14:00:08 CEST 2008

Na vetsine pracovist, kde se odehraje Vazny uraz nebyl za poslednich X
let nikdo zranen. To neni omluva.

Jak by to vypadalo, kdyby jste v laboratori museli pracoavt s
clovekem, kterej by tyto predpisy uz tak vazne nebral (ve tme by si
dosel pro zidli a podobne .....). Jak sam vidite, Vase predpisy
funguji jen proto, ze se jimi vsichni ridi, ne proto, ze by byly tak
bezpecne. Navic se jeste urcite ridite zdravym rozumem. Zkuste si
rpedstavit, jak by jste se citil, kdyby prisel novy bezpecek od nekud
jinud a rekl. Mi uraz s takovymi predpisy meli  a proto budeme mit
takove predpisy, ktere urazu efektivne zamezi. A tedy takove, ktere
jsem rikal... Zkuste se proste vzit do role tech ROZUMNYCH pracovniku,
kteri jsou obtezovani predpisy slouzicimi jako ochrana pitomcu, kteri
se jsou schopni bez bryli podivat do laseru jestli sviti....

2008/10/7, Bc. Marek Pavlu <pavlu@hwserver.cz>:
> Vite, to je hezke, nicmene za poslednich pet let u nas uraz NEBYL:).
>  Prave proto, ze pri experimentovani je povinne nosit ochranne bryle a
>  soucasne musite znat lab nazpamet a nebo se po zhasnuti jiz nepohybovat.
>  V laboratorich na optickych stolech by vam roboti moz nepomohli, spis
>  naopak, je to zdroj vibraci a pak je lepsi dostat facku od steny pristroje,
>  nez od paze robotu.
Jak jsem psal v predchozim emailu, v dobe provadeni experimentu musi
byt obsluha ve vedlejsi mistnosti. Co se tyce vybraci, tak by holt
musel byt pouzit treba nejaky chirurgicky manipulator....

>  Ti poskozeni jsou vetsinou starsiho data vydani, jsou na univerzite napr.
>  dele nez dvacet let, to rika vse...
>  A kdo se rozhodne ignorovat bezpecnostni opatreni a pak sam na to doplati,
>  tak je osel...
Takze v podstate rikate, pokud tam jeden clovek prijde o oko a tim
jeho rodina o obzivu tak je to jeho chyba a mi s tim nic nebudeme
delat. Jen tak a bez zduvodneni. To je pro Vas lidsky prijatelne, ale
fakt, ze to nekdo oduvodni penezi uz ne?

Uvedomte si, ze vetsina urazu je zpusobena nedodrzenim naprosto
zakladnich bezpecnostnich predpisu.