RE: Proudový omezovač - obvodáři poraďte prosím...

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Neděle Říjen 5 19:50:57 CEST 2008

Dobrý den,

Dívám se na Vaše schéma - na co je tam C5 ? Nepíšete, jak je velký. ten bude
asi způsobovat zpoždění regulace. Pokud jste jej tam dával kvůli kmitání,
dal bych místo něj mnohem menší kondenzátor mezi kolektor a bázi Q6.
(Několik nanoF)

Ještě bych dal ochranný odpor do báze Q5 - cca 1k. Na funkci nebude mít
vliv, ale ochrání tranzistor Q5, než regulace zabere.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

papouch@papouch.com