Dealextreme a potize s celnikama

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Říjen 4 20:09:40 CEST 2008

Kdyz se smula lepi na paty, tak se s tim asi neda moc delat.
Fotky jiz nebudou. Minulou nedeli jsem jel pro syna na hlavni nadrazi.
Vracel se ze skautske vypravy a ja se na nadrazi obcas kouknul na mobi koli
je hodin.
Ac vim, jak to tam chodi a ze si vas typuji a byl jsem velmi opatrny, tak si
mne nekdo vytipoval. Mobil jsem mel v kapse u bundy zavrene na zip a presto
ten pacholek co stal za mnou v metru, tak mi ho z te kapsy vytahnul. Musel
to udelat az jsem synovi rekl, ze vystupujeme, protoze jsem si tu kapsu
hlidal.
Meli jsme ho tri dny. Kluk to vzal moc statecne. Kartu jsem zablokoval, ale
mobil zablokovat nejde. Neopsal jsem si IMEI a v papirech nebyl. Od
operatora jej ziskate jen kdyz je HW od nich. Ale budiz.
Syn uz ma novy a co vice resit.
Do te kapsy u bundy jsem si jej dal kvuli krehkosti dotykovych displeju.
Nokii 7650 co mam od roku 2002 nosim v kase s klicema, obcas si mi sedne
pritelkyne na klin a mobil je v kapse. Vydrzi vse, jen jej musim kazde dva
dny dobit. Proste nema tu spravnou vydrz, ale slouzi dobre.
Tak hezky den.
Jindra Polivka

Dik. Mozna jsm se nestastne vyjadril. Ty demofotky jsem myslel nejake
porizene tim telefonem - az ho syn pujci z ruky.

Diky Lukas Burda