DPS, aceton a cas

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Sobota Říjen 4 17:30:00 CEST 2008

Zdarr
no ja ti reknu, ze na 90% veci staci metoda p. Beztarosti, a to sice
obycejny papir a petrolej. Bez problemu s tim delam roztec 0,5, treba u FT2232.
Na hoodne precizni veci 2folie pres sebe vytiskle na nove HP.

<provokace>proc nemas prispevek oznaceny OT? </provokace>

Karel

bylo:
cas od casu se tu probira postup vyroby DPS, mimo jine padla zminka
i o "nacichani" predlohy vytistene laserovou tiskarnou acetonem. Jak
dlouho to asi tak trva? Nemuzu si vzpomenout.

    Predem moc dekuji, chci jen zkusit dalsi postup, mozna se mi to
konecne podari dobre, zatim se totiz moc nedari...