OT Re: bajkonur

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Říjen 3 12:21:04 CEST 2008

Onehda bylo v autosalonu nejake zachranarske auto do sneho (snad ho
vyrobili rusove ci co) a to mohlo klidne prejet cloveka a nic se mu
nestalo. Melo takovou stycnou plochu s povrchem aby se nepropadavalo,
ze tlak jednoho kola vubec zdravemu cloveku neublizil. Takze vzdycky
muzeme prestavet nakladaky timto zpusobem. Co na tom, ze jejich
spotreba bude  vetsi, vyroba drazsi a rychlost mensi ....
Coz me tak privadi k nazoru, ze ono by mozna misto vymysleni nejakych
novych super turbo predpisu bylo vhodne dohlednou na radne dodrzovani
nekolika malo osvedcenych. Sebelepsi brzdy nepomuzou, kdyz si kamionak
posune sedadlo o pul metru dozadu, hodi nohy na volant a otevre pivko
- A TOHLE JSEM VIDEL NA VLASTNI OCI v normalnim zivem provozu.
Honza