OT: Obchody (bylo ges)

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Čtvrtek Říjen 2 15:52:25 CEST 2008

Aj mne sa to zda byt divne a celkom to nechapem. Mozno to zalezi aj od akejsi
celkovej urovni zakaznikov. (Aby to nezneuzivali.)
Ja postupujem tak, ze reklamacia moze byt bud opodstatnena alebo neopodstatnena a
teda vyriesena v prospech resp. v neprospech zakaznika.

Pokial sa jedna o sporny a tazko dokazatelny pripad, je reklamacia vyriesena vzdy v
prospech zakaznika.
IK