OT: Obchody (bylo ges)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 2 13:08:14 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 2.10.2008 od Pavel Kutina:

> Jsem si vzdycky myslel, ze vstricne jednani je otazkou slusnosti a
> nikoli penez, reklamace je veci danou zakonem a tak podobne...

Reklamace neni vzdy stejna reklamace u vsech obchodnuku.

Mimochodem, neni to tak davno, co jsem tu rikal, ze reklamace by mela
byt vzdy resena ve prospech zakaznika. Dostalo se mi hned nekolika
odpovedi, ze je to kravina, ze v zadnem pripade, ze jsem nejaky divny.

Tak co pak tedy vlastne chcete? Kdyz jste v roli prodavajiciho,
nechcete vyrizovat zadne reklamace, zadne problematicke zakazniky, jen
same zisky - nakup a kdyz se nekdy nahodou vratis, pak jen zase na
nakup? A kdyz jste v roli kupujiciho, tak chcete zase vzdy okamzite
reseni, okamzitou vymenu, maximalni vstricnost, komfort nad ramec
zakona?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem