Robotour '08

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Říjen 2 09:11:38 CEST 2008

Ale ved ja som to vobec nemyslel ako kritiku... Naopak, ja si myslim, ze vsetci ucastnici - a to aj ti, co nepresli kvalifikaciou (kolko ich bolo?) - dosiahli uzasny vysledok, ze vobec nieco chodive v tom kratkom case poskladali!

A co sa tyka tej vasej koalicie, uprimne, takato timova spolupraca nie je vobec jednoducha, pretoze zahrna aj pomerne velke mnozstvo ludskeho faktora... A ulohy jedneho z horucich favoritov ste sa zhostili s prehladom - vyrovnanost bodov v jednotlivych kolach (s vynimkou toho prveho, kde zjavne zaposobil ludsky faktor) hovori za seba.

Prezradite prosim aj nejake detaily zo zakulisia - konstrukcia, historia, taktika, obchadzanie prekazok? Ci si mame pockat na zbornik (ak nejaky bude)?

Dakujem,

wek

PS. Tomu bodovaniu naozaj nerozumiem: podla toho co som cital by ste mali za usek, ktory presli oba roboty, dostat 1 + (1 + 1) = 3 body, nie?