Robotour '08

Martin Locker locker@vosrk.cz
Čtvrtek Říjen 2 08:56:19 CEST 2008

Zdravim,

jako autor vodiciho robota R-teamu si dovolim oponovat v tom, ze
LEE vyhral s vyraznym naskokem (tim v zadnem pripade nechci
snizovat jejich vykom). Problem je v tom, ze vetsina lidi ne zcela
rozumi bodovani.
Samotny vedouci robot dostava za projety usek 1 bod, a kazdy dalsi
bod je za 1 naklad. Tzn. Pokud LEE vezl naklad, dostaval za kazdy
projety usek 2 body. Nase koalice, ktera byla spichnuta velmi horkou
jehlou, obvykle ztracela robota s nakladem v prvni prudke zatacce.
Tzn. Prvni useky bodovany 2 body (v nejlepsim kole 5 useku, dvojnasobny
zisk), pak uz pouze 1 bod za vedouciho robota. Takze kdyz bych to
prepocital na pocet projetych useku (coz je to co ja povazuji za dulezite, pak
uz je to jen o nosnosti robota), tak LEE vyhral pomerne tesne.
Tolik jen na vysvetlenou.