RE: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Listopad 30 20:09:49 CET 2008

Ja zas mam doma uz 2 Canony (MP540 a IP4500) a po serii HP je to balzam.
Tiskarny jsou vicemene za babku (cena naplni tvori polovinu ceny a naplne
jsou plnohodnotne, ne jako u HP), fotky tisknou skvele, predlohy DPS na
pauzak taky, naprosta spokojenost. Jestli hlava vydrzi 3 nebo 5 naplni
neresim. Na malou zatez IMHO lepsi nez laser.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of azehw
Sent: Sunday, November 30, 2008 7:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Je otázkou, jak se bude tiskárna chovat po delší době provozu, až se
taknějak opotřebí nebo nacucají ty parkovací polštářky nebo co to tam je za
bebechy.
Já jsem se s inkoustovkami nadobro rozloučil. Samozřejmě zase se objeví jiné

problémy, viz plnění tonerů, následná stávka tisku a podobné lahůdky....
Nejsem asi moc náročný, na tisk rodinných fotek mám termosublimačního
mrňavého Canona a tam opravdu nic nezaschne.
AZE