Re: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

azehw azehw@volny.cz
Neděle Listopad 30 19:25:01 CET 2008

Je otázkou, jak se bude tiskárna chovat po delší době provozu, až se
taknějak opotřebí nebo nacucají ty parkovací polštářky nebo co to tam je za
bebechy.
Já jsem se s inkoustovkami nadobro rozloučil. Samozřejmě zase se objeví jiné
problémy, viz plnění tonerů, následná stávka tisku a podobné lahůdky....
Nejsem asi moc náročný, na tisk rodinných fotek mám termosublimačního
mrňavého Canona a tam opravdu nic nezaschne.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jindra Polívka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 30, 2008 6:36 PM
Subject: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Zdravim vsechny a dovolim si maly prispevek.
V minulosti jsem mel parkrat potize s barevnymi inkoustovymi tiskarnami.
Tradicne zasychani.
Pred pulrokem jsem mel delat nejakou praci, kde bylo potreba potisknout DVD.
Nakoupil jsem nove naplne a pak z toho seslo. Nyni jsem pro pritelkyni po
pulroce mel udelat par fotek a narychlo. Je vikend a tak jsem to udelal na
fototiskarne Canon IP4200. Po pulroce instalace naplni tisk bez jedine vady.
Prosim, nejedna se o reklamu, ale jen o hezkou a dobrou zkusenost.
Jindra Polivka