Online Solar

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Listopad 30 17:16:42 CET 2008

 30.11.2008, 17:09:16

Temelin stal 100GKc a ma vykon 2GW, jestli jsem neudelal nekde chybu v
nulach, pak pri cca 60 dnech odstavky za rok, pak investicni naklady
rozpocitane na rocni provoz delaji cca 5.90 Kc / kWh. A to Temelin
dodava i v noci. Se spolehlivosti a predikovatelnosti dodavek to zatim
nijak slavne neni, bohuzel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz