Online Solar

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Listopad 30 16:56:09 CET 2008

> Uzasne vysledky :-) U toho vetsiho systemu za 480.000 Kc je uvedeno, ze od
> zacatku provozu (od 22.5.2001, tj. za 7,5 roku) bylo vyrobeno celkem cca 9,2
> MWh EE, cena za kWh tedy zhruba 52 Kc/kWh. Vitejte v krasnem novem svete
> zelene energie :-)

Prominte, nedival jsem se tam. Ono to zarizeni uz bylo vyrazeno z provozu, ze
je mozno stanovit konecnou cenu vyrobene energie ? Pokud ne, tak tento vypocet
nema zadny smysl, muze to jet klidne jeste 20 let a pak bude podle mne cena za
kWh jina, dokonce bych se nedivil, kdyby se casem protnuly krivky ceny teto
energie a ceny bezne :-).
  Mimochodem, dokazal byste takto spocitat cenu energie, vyrobene treba
Temelinem za 7.5 let od uvedeni do provozu ? Rekl bych, ze nebude o mnoho
nizsi...

  S pozdravem Pavel Troller