[OT] Cena elektriny?

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Listopad 30 13:53:12 CET 2008

Dobrý den,
 to je neuvěřitelné, kam až se tato diskuze dostala :-) Nicméně
děkuji za odkaz, protože zrovna nedávno dcera přišla s dotazem proč
jsou vlastně peníze :-) Nechám jí to přečíst...
Po přečtení onoho článku si jen neodpustím malou poznámku:
Ještě za dob komančů byla na penězích napsána věta: bankovky jsou
kryté zlatem a ostatními aktivy ČNB.. ponechme stranou zda to byla
nebo nebyla pravda, ale právě po té diskuzi s dcerou vím, že dnes by
jste něco podobného hledali na penězích marně... prostě už není
moderní mít krytou měnu. Opravdu mě tato zkušenost zaskočila a dodnes
mám divný pocit, když si vzpomenu, jak jsem tu větu hledal.

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz