Testik na patek - kontrolka s led

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Listopad 29 21:03:28 CET 2008

>M.

Mechanicky  je to "ve vzduchu"  proc na tri soucastky delat PCB...?
Proste konce -  LEDky a kondu jsou "uskripnute " do nepouzitych vyvodu
ve vypinaci.  Instalovane je to do Legrand vypinacu, ktere maji
"pruhledne" prouzky nahore a dole.
Ten pruhledny prouzek je presne proti otvorum na pripevneni vypinace .
Horni( dolni) otvory v  plechu vypinace jsou nepouzite, takze lze do
techto otvoru "vlepit" LEDku ( 3mm ) Lze pouzit tavne lepidlo, nebo
LEDku uchytit pruchodkou.  Sviti to hezky ( viz priloha - foceno mobilem
:-(   )  a hlavne to ma jeste mnohem mensi odber, nez doutnavka.
Legrand sice dela podsvetlene vypinace - s okenkem uprostred - jenomze
je tam malo mista na ty tri soucastky , origos doutnavka je specialne
zasazena na konusovych vyvodech coz bylo problem napodobit ale hlavne to
tak pekne nevypadalo, jako kdyz je podsvetlen ten  pruhledny prouzek :-)