***SPAM*** Re: OT: DVD prehravac co prehraje skoro vsecko

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 27 14:19:29 CET 2008

Co jsem měl ten starý, tak byl jiný než xoro jak designem, tak i vzhledem
obrazu, ale nevydržel náš domácí provoz déle než 3/4 roku (ovšem xoro
vydrželo pouhé 2 týdny). Na druhou stranu už poznám zvuk mechaniky, která
dlouho nevydrží - dělá takové "šuí-šuí" jak laser hledá stopu - ikdyž je
nová, kdežto ta co vydrží dělá jen ddddrrrdd i po roce.

----- Original Message -----
From: "Evzen Horna" <ehorna@vision.cz>

Zdravim,
mel jsem Xoro HSD8410. Trikrat jsem jej reklamoval a nakonec vratil. Pokazdy
jiny kus a vzdy problemy se ctenim DVD. Nebyl jsem sam, obecne mely problemy
s mechanikami.
Mohu se, prosim, zeptat, jak se v tomto smeru jevi ten z Lidlu? Je to totez
v jinem obalu? Podle popisu ma vse, co bych chtel, ale nerad bych s tim mel
stejne problemy.