OT: DVD prehravac co prehraje skoro vsecko

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 27 14:11:20 CET 2008

Ony ty zorany vypadají všecky stejně. Zoran 966 (ten superořezaný čip, to
měli v Lidlu loni) uměl přehrát "whole disk", nejspíš jen díky novému
firmwaru, přeci jen 888/886 je už nejmíň 3 roky stará záležitost, ale
nepřekonaná. Chtělo by to, aby uz oranu vydali nový SDK kde to už bude
nachystané jako u 966, podobně jako s titulkama.

Jinak xoro mi nechtělo přehrát ruskou kreslenou sněhurku, zatímco všecky
ostatní ji přehrály - má totiž ne úplně standardní rozměry, takže xoro dělá
grafický "výpis paměti".

----- Original Message -----
From: "Raven" <raven@wo.cz>

No, taxem dnes koupil jeden nastrelnej kousek Lidl plajera. Je to
naprosto stejne jako Xoro, jediny povsimnuti hodny rozdil jest, ze v
rezimu HDMI umi navic 1080i a 1080p. Xoro "pouze" 1080i.
Co se prehravani mp3 tejka tak proste umim prehravat pouze v ramci
jednoho adresare a pak rucne prejit dale. Bud to opravdu neumi nebo sem
trupka.

S pozdravem Raven