Pole v C

Zdeněk Materna zdenek.materna@gmail.com
Středa Listopad 26 14:46:55 CET 2008

A víte že ani nevím? Asi je to tím, že ve škole používáme pro 8051 Keil, kde
je jen čísté C. Doma používám GCC, které pro AVRka zkompiluje i věci z C++.
Pak ve škole píšeme v Builderu, v Javě, v CodeSys (plc WAGO) atd. Prostě v
tom asi mám guláž a tak pořádně nevím, co kde můžu, případně nemůžu :-)
Každopádně díky za upozornění.