[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Listopad 25 10:31:28 CET 2008

PK> Většina STB a satelitů mají dva SCARTy, označené TV a Video. Video má
PK> být zapojeno do konektoru Video a je třeba k propojení použít plně
PK> zapojený SCART kabel. Na STB v EPG zvolíte u požadovaného pořadu
PK> nahrávání. STB se pak ve správný čas zapne, přepne se na požadovaný
PK> program a po kabelu přinutí video nahrávat. Testoval jsem to na satelitu
PK> Technisat MFF 4 (nebo tak nějak) a video Phillips a funguje to.

Zkusil jsem tuto metodu a video nahrávat nezačalo.
Musí se uvést do nějakého stavu aby pochopilo signály ze SCARTU jako
pokyn k nahrávání? Video je Panasonic, konkrétní typ si napamatuju.

PK> Výsledek je, že je to jednodušší, než programovat samotné video. Jediné
PK> minus je v tom, že když jsem naprogramoval video, tak mi rovnou řeklo,
PK> jestli se mi to vejde na pásek. Teď si to musím hlídat sám.

Dotaz na znalce: když si v EPG označím program k nahrávání, znamená to
přesně podle určeného času nebo se to řídí skutečně vysílaným
programem?

Tomáš