[OT] DVB-T - EPG, nahravani a tak vubec

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Pondělí Listopad 24 12:57:55 CET 2008

Většina STB a satelitů mají dva SCARTy, označené TV a Video. Video má
být zapojeno do konektoru Video a je třeba k propojení použít plně
zapojený SCART kabel. Na STB v EPG zvolíte u požadovaného pořadu
nahrávání. STB se pak ve správný čas zapne, přepne se na požadovaný
program a po kabelu přinutí video nahrávat. Testoval jsem to na satelitu
Technisat MFF 4 (nebo tak nějak) a video Phillips a funguje to.

Výsledek je, že je to jednodušší, než programovat samotné video. Jediné
minus je v tom, že když jsem naprogramoval video, tak mi rovnou řeklo,
jestli se mi to vejde na pásek. Teď si to musím hlídat sám.

Pavel Krafčík