OT: antivir

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Listopad 23 08:21:32 CET 2008

Dobry den,
dlouho jsem k plne spokojenosti pouzival kombinaci NOD32 + Kerio. Ted (res. uz od bety) jsem zacal s ESS a ta mi vyhovuje asi nejvic. Z Invexu jsem si donesl Kasperskyho, uz je pryc. Vubec jsem netusil, jak mam "zavirovany" pocitac. Nechci delat reklamu ani vyvolavat ohnive polemiky, ale NOD resp. ESS mi vyhovuje nejvic: minimum falesnych poplachu, minimalni zatez PC (i kdyz mam C2D 6400+2G ram) a v neposledni rade doposud -a to nejsem zadny svatousek - uplna spolehlivost. Na doplneni a zvyseni bezpecnosti lze pouzit treba Safe XP http://www.theorica.net
Vladimir

  Dobry den, kdyz uz tu probehly pochybnosti o integrovanych firewallech v antivir softech tak jaky z treti strany doporucujete?
  Dosud jsem pouzival Sunbelt Kerio personal firewall, ale v poslednim mesici jsem mel problemy s internetem v tom smyslu, ze se me cela stranka nacetla az treba po trojim kliknutim na obnovit a podobne. Pri stahovani vsak problem nebyl. To jelo na plnej plyn cca 25Mb/s a bez problemu.
  Postupnou eliminaci ruznych zainteresovanych soft. komponent jsem zjistil, ze na vine je prave Kerio, ktery jsem pouzival mnoho let. Na jinych komplech no problem.
  Ani reinstalace nepomohla. Toz zatim pouzivam firewall z NOD32.

  Dik Raven

  __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 3632 (20081121) __________

  http://www.eset.cz