Diametral laboratorni zdroj P230R51D schema

JMD jmd@szm.sk
Neděle Listopad 23 01:54:43 CET 2008

Jupí  Opravené...

Opierajúci sa plošák o živý chladič. Plošák visí len na neizolovaných tranzistoroch a na vzdialenom konci ho ohýba 8 pripájkovaných hrubých káblov  Dal som pod obidva plošáky izoláciu - textitovú pásku.

Objavil som to hneď na začiatku pátrania, keď som si začal prekresľovať schému prekáblovania výkonovej časti. Teraz už keď sa na to pozerám, vidím tam aj symetriu rozmiestnenia súčiastok dvoch zdrojov 2x30V/4A + 5V/3A a začínam chápať logiku zapojenia. Tá najskôr relátkom má pripojených str.15V do výkonovej časti a až neskôr pri zvyšovaní požadovaného napätia prepne na str.30V. Reguláciu pre každý kanál zvlášť zabezpečujú: 2xuA723CN a uA741CN + budič TIP125 a 3x koncáky BD711 ďalej usmernenie s mostíkom DC BR106 (tieto som musel meniť), filtračné kapacity Jamicon 4m7/63V + 1m/63V, 320VA trafo.
Stabilizovaných 5V/3A časť reguluje klasický integrovaný stabilizátor na chlediči 7805 zo samostatnej odbočky na trafe spolu so samostatným usmernením.

Teraz mi už zostáva dúfať že bude dobre slúžiť aspoň ďalších 10 rokov.
Napriek tomu, ak by niekto bol ochotný podstúpiť mi schému, budem mu vďačný

http://mail.szm.com - e-mail a priestor na www stranku zadarmo

http://webhosting.szm.com - domeny a webhosting za najnizsie ceny