OT: antivir

hv-news hv-news@seznam.cz
Sobota Listopad 22 18:37:25 CET 2008

Mne zase az tak synteticke testy nezajimaji.
Spis dam na praxi dostane se my pod ruku tak
50PC rocne ktery uzivatele prohaneli na netu s
free avastem. A to jsou vetsinou rekordy  v adwaru
malwaru spyware a prehlidky viru 100ks-700ks.
Pokud se chci jednou pro vzdy zbavit problemu
s danym uzivatelem aby my 7 krat v tydnu nevolal
tak nod32 my tento problem vyresi. AVG pouzivam
tak jedine na serverech s Keriem. Ale AVG se obcas
chova jako popletena ochranka ktera odstreli reditele
s tim ze se jim zdal jako lump co je vetsinou pravda :-))
viz likvidace OS "user32.dll" od MS to je pocin hodny
odmneny.
 Rekl bych ze uzivatel potreboval rychle vycistit PC
a s tim by si NOD32 lepe poradil. Muze  pouzit
i AVG pokud vim tak v puvodnim clanku uvadel
ze LINUX nemuze pouzit kvuli praci :-)).
 Pane Kubec pokud nekomu radim tak zasadne
s poznatky ktere mam osobne vyzkousene a ne vyctene
na NETU tam si dnes nuzete najit vse vcetne informace
ze jednou byla adam zena a jinde ze byl kupodivu muz.