OT: antivir

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Sobota Listopad 22 10:19:08 CET 2008

At 08:28 22.11.2008, hv-news wrote:
>Avast není antivir slou¾í jenom aby jste OS uspokojily
>o instalované ochranì proti virum. AVG mìl poslední dobou
>problém s chybnou detekcí a smazáním  user32.dll.
>Pou¾ívám http://www.eset.cz  a http://www.spybot.info.

http://www.av-comparatives.org/ klik na Comparatives, klik na On-demand
comparative. Avast #3 v single enginech, Advanced+, Nod #6 v single
enginech, Advanced.
http://www.av-test.org (pres http://www.virusbtn.com/news/2008/09_02),
nechtelo se mi pocitat poradi, ale rozdil 4% v neprospech Nodu... heh <g>
To jsou aktualni testy, ktere jsou provozovany lidmi, kteri aspon neco
vedi, zadne 'vlezl mi tam virus, tak je produkt XX naprd'.

Proste myty o spickove kvalite Nodu jsou jen myty (v soucasnosti). To mate
jak u fondu, taky mate vsude napsano, ze z minulych vysledku vam nikdo
nezaruci budouci vynosy ;o) To uz bych si radsi dal to AVG <g>

PS: Jsem zamestnanec vyrobce Avastu.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.