A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Listopad 21 19:09:34 CET 2008

No ale ved na tom nie je nic fyzikalne prevratne, len si do guglu nepchaj pojem, ktory si oni vymysleli (zjavne aby oblbli patentovy urad), ale "cathodoluminescence".

Ako pisem, je to ocividne CRT so studenou mikromechanickou jezkovitou katodou a integrovanou extrakcnou/urychlovacou elektronikou, aj ked oni sa tvaria zahadne ("patents pending").

wek