A mame tu dalsiu nahradu ziarovky...

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Listopad 21 18:43:05 CET 2008

som iba ja slepy alebo na internete nie je zrovna vela zdrojov
popisujucich dany jav (electron stimulated luminescence)?
Zdrojov popisujucich aka je to uzasna technologia ktora nas vsetkych
vytrhne som nasiel mnozstvo, vacsina z nich smeruje prave na spominanu
firmu. Zaujima ma ale skor nejake fyzikalne pozadie. Neverim tomu ze ked
je to take uzasne nie su o tom popisane stovky clankov.
b.