Re: Klavesnice

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Listopad 21 14:22:46 CET 2008

Jen tak pro zajímavost, notebook HP Pavilion Entertainment PC kdovíco, který jsem koupil ženě, má nad řadou funkčních tlačítek řadu kapacitních tlačítek, samozřejmě podsvětlených modře. Přivádí mě k šílenství, že velmi často při psaní náhodou některé z nich aktivuji. Navíc Visty s multimedia center, či jak to nazývá (nikdo nechce jehovisty), stráví asi 30 sekund startováním DVD přehrávače a dalších 20 sekund trvá přehrávač zavřít, přičemž je uživatelské rozhraní tuhé. Takže neopatrné přiblížení k modré řadě kapacitních tlačítek mě stojí 50 sekund času a zvýšení krevního tlaku.

Vojta Bubník