Klavesnice

Jiří Kučera fonolit@seznam.cz
Pátek Listopad 21 10:17:12 CET 2008

Zaznelo tu, ze podobne kapacitni reseni klavesnic ma i Silabs, koukal jsem na jejich web a kdesi v hlouby po vyplneni akeho si dotazniku ne me vypadl an s tim jak merit kapacitu pomoci interniho komparatru v MCU, pricemz plochy tlacitek byly docela velke.
Chapu, ze jde o minimalistice reseni defakto bez pridanych soucastek, ale zkousel to nekdo v realu provozovat?

Docela by se mi to libilo pro ovladani nasich automatiku na DIN listu, kde neustale zapasime s esteticko/funkcnim resenim klavesnice.
Jak takove reseni vypada ve srovnani s pouzitim obvodu MPR08x ?
http://hw.cz/produkty/nove-soucastky/art2141-nove-kapacitni-senzory-pro-dotykova-i-bezdotykova-tlacitka.html

Dekuji
J.