Vetrniky

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Listopad 17 10:55:08 CET 2008

Hezké,
	Je to (pro mě) krásně souhrnné a podle mých zkušeností, zcela dostačující pro diskuzi s jakýmkoliv takyekologem propagujícího alternativní zdroje. Zatím každý utekl, ač měl zprvu radost, že s ním chce někdo diskutovat a to je nechávám mě přesvědčit o výhodnosti těchto systémů chci jen vědět jak si představují zajištění spotřeby energie pro celou republiku a omezení negativních ekoligických vlivů při výrobě energetických zařízení a jejich provozu. A nemyslím že to bylo kvůli tomu, že energetice moc nerozumím, protože protistrana tomu zřejmě nerozumí vůbec :-). Já si prostě nemohu pomoci, mě ty jejich rozpaky prostě baví (a také děsí).
ced