Vetrniky

hv-news hv-news@seznam.cz
Neděle Listopad 16 07:05:45 CET 2008

Jestli jsme dobře počítal tak na 1kWh to potřebuje 111 litrů
toho elektrolitu. To není zrovna etalon efektivnosti. Co třeba SafeLiOn
na bázi TiO2 do 60kg baterie se vejde 27kWh. Na těch 36MWh pro
leteckou základnu Columbus je to asi 70 tun baterek oproti 8000 tunám
elektrolitu.
Tyhle lionky jsou opravdu dobré po 15000 cyklech pořád 85% kapacity a
životnost min 12 let.
Jestli to výzkumníci ještě trochu vylepší tak se budou dávat i do
letadel, auta jsou jistá do 3-5let.
A Šejkové z opeku budou zase chovat velbloudy. Už mají strach tak jdou
ceny ropy dolů.