Vetrniky

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Listopad 15 09:17:21 CET 2008

No ne, tyhle hracky umni pry ulozit i 24MWh a zaberou tak cely karak, pokud
ke kazdemu vetrniku postav vlastní barak, tak uz ted se to do CR nevejde, o
tom, ze k nam budou pretekat nemecke baraky.
Nechavam stranou takovy detail jako je zivotnost a zivotni cyklus takove
průtokove baterie., neda se svitit,jedinou baterii na ukladani energie je
precerpavacka a do te nahle neplanovane vyrabenych x set MW neulozite.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, November 15, 2008 1:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: Vetrniky

No ono řešení už existuje - průtokové baterie
http://www.infojet.cz/view.php?cisloclanku=2003092301
Prý je to budoucnost energetiky, ale asi je to otázka peněz. Pokud máte
soustavu, kde předem víte jak se mění zátěž během dne a máte prostředky
kterými se to dá s trochou předvídavosti uregulovat, jste v pohodě. Když vám

k tomu někdo připojí zcela nepředvídatelné větrníky, tak ať si k tomu
zaplatí i tu akumulaci energie. No né?
Anděl