Morse [bylo: Re: Datasheet poradne elektronky]

petrkubac petrkubac@802.cz
Ptek Listopad 14 14:23:01 CET 2008

> :-).   A chcete-li opravdovou raritu, poslouchejte na 4625 kHz AM. Usly¹íte
> pravidelné "buèení" - v¹ak se také dlouho této stanici øíkalo
> "Buzzer". Jde o channel marker vrchního velitelství ruské armády,
>  vysílaè je nìkde u Moskvy a jede tu¹ím 10 kW. Tou raritou je, ¾e to
> "buèení" obèas utichne a je tam sly¹et zpravidla jednosmìrná výzva v
> ruské øeèi, pou¾ívá se tam rùzných ¹ifer a kódových jmen, tak¾e
> pravý význam vám asi unikne, ale obecnì, zvý¹ení fónického provozu
> této stanice znamená, ¾e nìkde se nìco dìje... Mù¾u øíct, ¾e jsem u¾
> [...]

Ono vubec je dobre nespolehat jen na Internet ale poslechnout si poctive
kratkovlnne radio. Protoze na Internetu publikuji mladi pocitacovi frikulini
pro jine frikuliny, ale radio na KV - to se tvari jako sluzba verejnosti, ale
ve skutecnosti jedna (kontra)spionaz  vysila (dez)informace pro jinou
(kontra)spionaz, takze treba kdyz pred dvema roky na zimu prestalo Rusko
dodavat naftu Ukrajine nase media z toho byly vykulene jako hrom, ale na KV
tim Rusky rozhlas vyhrozoval uz od leta...

Nebo jeste jina - je komicke kdyz Americti nabozensti fanatici (World Harwest
radio) vysilaji pro Evropu pres 1 Megawatovy vysilac, ktery kdysi postavili
rusaci v Minsku  (kolem 7200Khz) a tim davaji vydelavat bolsevikovi
Lukasenkovi

Nebo ceske relace China radio international kazdy vecer na 7030 kHz -
nezapomenutelne - akorat radioamateri, kterym patri usek 7000 - 7100 kHz jsou
z toho asi mimo...

Tohle vsechno chytnete i v AM a taky je to zajimave

Zdravi Petr Kubac

Dal informace o konferenci Hw-list