Morse [bylo: Re: Datasheet poradne elektronky]

petrkubac petrkubac@802.cz
Pátek Listopad 14 14:23:01 CET 2008

> :-).   A chcete-li opravdovou raritu, poslouchejte na 4625 kHz AM. Uslyšíte
> pravidelnÊ "buèení" - však se takÊ dlouho tÊto stanici øíkalo
> "Buzzer". Jde o channel marker vrchnĂ­ho velitelstvĂ­ ruskĂŠ armĂĄdy,
>  vysílaè je nÏkde u Moskvy a jede tuším 10 kW. Tou raritou je, že to
> "buèení" obèas utichne a je tam slyšet zpravidla jednosmÏrnå výzva v
> ruskÊ øeèi, používå se tam rÚzných šifer a kódových jmen, takže
> pravý význam våm asi unikne, ale obecnÏ, zvýšení fónickÊho provozu
> tÊto stanice znamenå, že nÏkde se nÏco dÏje... Mڞu øíct, že jsem už
> [...]

Ono vubec je dobre nespolehat jen na Internet ale poslechnout si poctive
kratkovlnne radio. Protoze na Internetu publikuji mladi pocitacovi frikulini
pro jine frikuliny, ale radio na KV - to se tvari jako sluzba verejnosti, ale
ve skutecnosti jedna (kontra)spionaz  vysila (dez)informace pro jinou
(kontra)spionaz, takze treba kdyz pred dvema roky na zimu prestalo Rusko
dodavat naftu Ukrajine nase media z toho byly vykulene jako hrom, ale na KV
tim Rusky rozhlas vyhrozoval uz od leta...

Nebo jeste jina - je komicke kdyz Americti nabozensti fanatici (World Harwest
radio) vysilaji pro Evropu pres 1 Megawatovy vysilac, ktery kdysi postavili
rusaci v Minsku  (kolem 7200Khz) a tim davaji vydelavat bolsevikovi
Lukasenkovi

Nebo ceske relace China radio international kazdy vecer na 7030 kHz -
nezapomenutelne - akorat radioamateri, kterym patri usek 7000 - 7100 kHz jsou
z toho asi mimo...

Tohle vsechno chytnete i v AM a taky je to zajimave

Zdravi Petr Kubac