Ruseni RS-485 do okoli.

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 13 21:21:27 CET 2008

>Odpojenim vsech zarizeni on komunikacni linky to pry prestalo rusit.

Mno, ale to znamena, ze sa aj prestalo komunikovat ;-)

>Odpojeni znamena odpojeni vsech zil. Stineni neni v tech zarizenich
>nikam pripojene

... leda tak naviazane nechtiac kapacitne na ten zdroj rusenia... ;-)

> (tedy takto to byva standardne a doufam, ze to tak je)

A-ha! ;-)

>Ano, po pravde na vsechno neumim presne odpovedet, protoze jsem tam nebyl.

Ale bol tam kolega. Mali ste ho vyzmykat :-P

>Urcite to tak neberu. Je to nas problem a je to take vazeny zakaznik,
>takze mu nemuzeme rict zbal si svoje vysilacky a kup si jine.

Mno, a co bude ak sa preukaze, ze problem nie je v komunikacii, ale v niecom inom, co nie je od Vas?...

Uprimne povedane tento druh problemov vobec nezavidim, a zelam vela trpezlivosti a uspechov - nielen v rieseni technickych, ale aj suvisiacich organizacnych a "ludskych" problemov... Toto som ja nikdy nevedel.

wek