CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 13 08:44:53 CET 2008

No to muzu potvrdit... Chodim 4x do roka na 10 seanci 250ml na 4h kazdy
den. Prvni dva dni jsou prima - clovek se prospi, procte veskery bulvar,
preposloucha veskere pisnicky. Dalsi dny jsou utrpeni - ruka boli uz jen
z toho, ze se nesmi hybat.

Co se tyka toho "interface" tak se tomu spis rika flexila a je to pekne
svinstvo - pokud si muzu vybrat tak radsi klasickou jehlu kazdej den.
Nevim jak nekoho jineho, ale me to tak po jednom dni zacne svedit uvnitr
zily a uz se mi to take jednou i zanitilo. Navic by se to melo tusim
kazde tri dni prepichnout, coz se moc casto nedela.

Radek Vicek