Re: CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 01:21:59 CET 2008

>Smarja, to se dela?

No to mi dali jednu vyzivnu velku a pomalu. Pocas nej prisli vysledky
odberu, zistili ze mam extremne malo draslika, tak mi kontinualne dali
druhu vyzivnu velku a pomalu a ked dotiekla, tak este pridali malu
(ale tiez pomalu) s antibiotikami...

>Interface? To asi myslis kanylu. Umelohmotna hadicka zavedena do zily,
>do toho se napoji infuze.

Ano, skratka interface. Nech aspon terminologia pripomina HW :-)

miro