Zmena obchodnich podminek u GME

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 06:54:15 CET 2008

U nas ve meste PPLak zkousi dokonce takove veci jakoze zastavi na jednom
miste a tam si prijde vetsina lidi pro sve baliky . No ulet, ale jako ve
vsem , clovek se nesmi dat takze jsem si ho vycvicil a kdyz uz musim neco
prijmout pres ppl tak mi to doveze kam potrebuju bud domu nebo do prace . A
to co s tema balikama delaji uz ani nemluve . Nedavno jsem potreboval poslat
cca 50kg neforemny velky balik na druhy konec republiky a zjistili jsme , ze
se vyplati dojet tam svym autem a jeste si udelat vylet protoze to stoji +-
1000kc jak u posty (nehlede na rozdeleni tech veci po 15kg) tak i PPL nebo
DHL(bydlim v malem meste jejich pobocky mam stejne 70km daleko).

Nejlepsi zkusenosti mam taky s CP treba obchodni baliky jsou perfektni a
hlavne i kdyz nejsem k zastizeni a nechaji mi listek ve schrance a nechce se
mi cekat na vecer na pobocku tak mam na nej mobil a da mi to kdyz si
prijedu. Jeste je taky dobre a ted nevim co to je za sluzbu , ze chci poslat
balik a postak si pro nej po obede prijede jedine co musim udelta zabalit a
natahnout ruku s balikem :)

snehulak