Zmena obchodnich podminek u GME

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 13 06:42:38 CET 2008

2008/11/12 "Ing. Libor Konečný" <support@mikrovlny.cz>:
> Takze jsem pro PPL.

Já jsem pro možnost volby a jinak mám rád Českou poštu. Pokud jsem byl
někdy doma, tak mi balík doručili domů (tj. nikdy rovnou lístek),
někdy i v sobotu dopoledne. A protože doma přes den většinou nejsem,
tak mi vyhovuje, že to na mě počká na místní poště (kyselý ksichty tam
nemáme a fronta obvykle na max. 15 minut).

Jednou mi něco poslali PPLkem, samozřejmě první den přijeli ke mě domů
(přestože jsem prodejci psal, že přes den jsem v práci a doma budu až
tak v pět, nechal to doručit ke mě domů), tak jsem se s řidičem
domluvil, ať přijede druhej den na adresu naší firmy, no samozřejmě že
přijel mezi půl dvanáctou a dvanáctou, kdy většina lidí chodí/jezdí na
oběd. Musel jsem na něj čekat (hladovej ;)).

U mě teda vede pošta. Pokud ji nějakej e-shop vynechá, musí počítat s
tím, že bude míň kšeftů (a tím nemyslím zrovna sebe).

Pavel Kadečka.