CT a pod. Was: Re: Karta řidiče

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Listopad 12 21:01:23 CET 2008

Hezky vecer,

    nechci nikoho strasit, ale opravdu budu stastna, kdyz do toho uz
nebudu muset. Neni vubec nic prijemneho pul hodiny lezet s privazanou
lavou na prkne a celou tu dobu trnout, jestli to na cloveka spadne nebo
nespadne. Byt zavrena v kukani tesne kolem sebe, par centimetru na
kazdou stranu... Jeste ze tam je vetrak a clovek ma pri zavrenych ocich
pocit, ze to neni tak hrozne. Priste budu urcite chtit nejakou
"oblbovacku", dobrovolne do toho proste nevlezu. Drzela jsem to vypinaci
tlacitko a uz uz uz jsem ho chtela stisknout (asi 100x) a pak uz byl
nastesti konec. Ten ventilator dela hodne.

    Jinak kazdopadne je to dobra metoda. Nepomlouvam ji, zjisti kde co
zajimaveho v cloveku a tak rekne, ze mozek postrada nadory a tudiz se
muze cloveku znacne ulevit :-) A rozhodne je to lepsi nez kudla.
Kamaradka mi kdysi rikala, ze pri jednom vysetreni na CT clovek dostane
davku zareni, ktera je asi 150x vyssi nez pri rentgenu P+S (plice a
srdce). Pro CT celeho cloveka by to asi bylo o dost vice. No a davka z
P+S se ma vstrebat za 3 dny. Jak moc mne strasila to nevim, ale vzhledem
k jeji, nyni jiz byvale, profesi nemam duvod ji neverit.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz