blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Listopad 12 20:15:05 CET 2008

Režim kompatibility nastavený ve Vlastnostech na to nemá vliv. zkoušl jsem
všechny dostupné.
Pokud si dobře pamatuji, nemělo to vliv ani na funkci programu, pokud
fungoval.
Ať se nasttavilo cokoli, vždycky to jelo.  Neado by se nějak zjist, kam
Virtual DOS machine
namapuje skutečně ty registry portů ? Vypadá to, že tam co mají být tak tam
nejsou.