blokovany com port pod WXP pro DOS programy

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Středa Listopad 12 18:24:43 CET 2008

Jeste me napadlo - co rezim kompatibility ? Neni ted nejaky zapnuty ? Nikdy jsem ho nezapinal a nevim co to vsechno provede.
Tusim se to nastavuje na _default.pif

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jirka MWW
  Komu: HW-news
  Odesláno: 9. listopadu 2008 21:31
  Předmět: Re: blokovany com port pod WXP pro DOS programy

  Samozrejme to není tajemství, mám nějakou rutinu V24 z roku 1989
  pro Turbo Pascal, která obsluhuje přerušení od sériového portu.
  Nikdy s tím ale nebyl problém, funguje to minimálně na 8 počítačích s WXP
  a i na tomto to šlo až do včerejška. Liboval jsem si, jak pěkně mají
  tu "DOS virtual machine" napsanou.  I teď tady mám služební notebook,
  na kterém když to pustím z flash klíče, tak to normálně jede.
  Takže primárně bych nechtěl hledat problém v těch programech, ale spíš někde
  na jejich rozhraní s tou DOS virtual machine.