Re: Karta řidiče

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Listopad 11 23:43:46 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 11.11.2008 od Pavel Novotny:

> Jak rikam jiste není nic, ale prijde mi to nepravdepodobne, pokud
> chce jistotu, prineste mi kartu ridice, protahnu ji RTG nebo udelam
> pocitacovou tomografii, to druhe pravdepodobne neprezije, to první
> bych nazval nedestruktivni diagnostikou.

CT je take RTG, nevidim duvod, proc by ucinky mely byt horsi. Jak na
RTG, tak na CT muzes objekt vystavit mensim nebo vyssim davkam zareni
(podle toho, ktera cast tela se snima). Hlavne vsak se lisi jednotlive
typy pristroju.

PS: Na plastovou kartu s RFID cipem neni potreba RTG ani CT, kdyz se
na ni kouknes proti svetlu, tak tu antenu uvnitr musis nadherne videt.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz