Karta řidiče

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Úterý Listopad 11 15:17:56 CET 2008

Neviem ako CR, ale pre SR plati:

standardna cipova karta _bez_ RFID ( s RFID nebola vydana na Slovensku
ani jedna )
najdenie pomocou detektoru je fama / resp. ak je to detektor zariadenia
s polovodicmi, tak ak=no, ale najde to vsetky zariadenie, v ktorych je
PN prechod...

policajti vedia precitat logy z digitalneho tachografu a ked je tam
napr. vymena vodica=vymena karty napr. pres 10 min. a na dialnici nie je
ziadne miesto, kde by sa dalo zastat - odpocivadlo a zaroven je v kabine
iba jeden clovek, tak vedia, co maju hladat...

zaroven pri prechode hranic by si vodic mal prepnut dovolene rychlosti.
v logoch sa zaznamenava KAZDE prekrocenie rychlosti, pricom je uvadzany
datum, cas, vodic, o kolko bola prekrocena rychlost ( vseobecne
rychlosti - dialnica, mesto, mimo mesta, nie upravovane znackami )

Dodo