8 galvanicky oddelenych analogovych vstupov

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Listopad 11 10:28:04 CET 2008

Ja bych vubec nezatracoval ty relatka. Vzal bych jeden ADC s SPI
rozhranim, ktere bych oddelil optocleny. Staci pak jen jeden DC-DC
menic, ktere nejsou za hubicku. Navic mam k dispozici primo rozhrano ADC
a nejsem zavisly na tom co posle to male MCU. Take mam zajistenou
kalibraci vsech kanalu vzajemne.

Na tu samou sbernici SPI bych vrazil i expander a tim bych ridil ty relatka.

Radek Vicek